Utvidet ledermøte
Møter
Tittel | Sted | Fra | Til | |
---|---|---|---|---|
Ledersamling 02. september 2025 | 20.08.2025 | 20.08.2025 | ||
Ledermøte 08. april 2025 | 08.04.2025 | 08.04.2025 | ||
Ledersamling 28. januar 2025 | IT-HUB | 28.01.2025 | 28.01.2025 | |
Utvidet ledermøte - fysisk samling - 30. september 2024 | IT-HUB, Sluppenv. 12C, 1. etasje | 30.09.2024 | 30.09.2024 | |
Utvidet ledermøte 20. juni 2024 | IT-HUB, Sluppen | 20.06.2024 | 20.06.2024 | |
Utvidet ledermøte 18. januar 2024 | Scandic Hell | 18.01.2024 | 18.01.2024 | |
Utvidet ledermøte 25. september 2023 | Microsoft Teams | 25.09.2023 | 25.09.2023 | |
Utvidet ledermøte 15. juni 2023 | Gjøa, Sluppenvegen 12C | 12.06.2023 | 12.06.2023 | |
Utvidet ledermøte 20. mars 2023 | Microsoft Teams | 20.03.2023 | 20.03.2023 | |
Utvidet ledermøte 12. desember 2022 | Microsoft Teams | 12.12.2022 | 12.12.2022 | |
Utvidet ledermøte 05. september 2022 | Microsoft Teams | 05.09.2022 | 05.09.2022 | |
Utvidet ledermøte 23. mai 2022 | Microsoft Teams | 23.05.2022 | 23.05.2022 | |
Utvidet ledermøte 04. april 2022 | Microsoft Teams | 04.04.2022 | 04.04.2022 | |
Utvidet ledermøte 25. januar 2022 | Microsoft Teams | 25.01.2022 | 25.01.2022 |
Mandat
Mandat IT-avdelingens Utvidet ledermøte
Formål
Utvidet ledermøte er et rådgivende organ for IT-avdelingens ledelse i saker som er felles for alle seksjoner. Utvidet ledermøte er en arena for å sikre medvirkning ved IT-avdelingen. Utvidet ledermøte skal minimum behandle følgende saker årlig:
- IT-avdelingens strategiske personalplan
- IT-avdelingens handlingsplan/årsplan
- IT-avdelingens strategi og overordnede faglige prioriteringer
- Saker av stor praktisk eller prinsipiell betydning
Deltakere
Utvidet ledermøte består av seksjonsledere, faggruppeledere og andre medarbeidere med delegert lederfunksjon ved IT-avdelingen. Deltakere utpeker stedfortreder ved forfall.
Foretningsorden
Møtet ledes av IT-sjef. IT-strategi og -styring er saksforberedende organ, og saksliste skal gjøres kjent minimum 7 dager før møtet. Saksdokumenter sendes som hovedregel ut samtidig med saksliste. Alle deltakere i utvidet ledermøte har rett til å melde inn saker til behandling minimum 14 dager før møtet. Innkallinger og møtereferat leges ut gjennom NTNUs møteverktøy. Informasjon om saker legges ut på Teams-kanal "Utvidet ledermøte" til deltakere og til ansatte ved IT-avdelingen gjennom Innsidakanal "IT-avdelingen" etter møtet.
Møtefrekvens
Utvidet ledermøte møtes minimum fire ganger i året. Møtedatoer for kommende år gjøres kjent på siste møte i foregående år.